הנדסת תעשיה וניהול – שיווק וניהול
לימודי ניהול ושיווק של בית הספר להנדסת תעשיה וניהול
מטרת הלימודים:
מטרת המגמה היא להכשיר בוגרים להשתלבות כאנשי שיווק ומכירות בשווקים תחרותיים ודינמיים. הסטודנט מפתח מיומנויות בשימוש בטכניקות כמותיות ואיכותניות לצורך ניהול מערכות שיווק ומכירות. הלימודים מתאימים למועמדים המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות, על מנת לעסוק בשיווק ומכירות בענפי תעשייה ושירותים במגזר העסקי והציבורי.
תנאי קבלה:
1. תעודת בגרות מלאה או ציון חיובי ב 3- מבחני בגרות: מתמטיקה, אנגלית,עברית.
2. מעל גיל 35, 12 שנות לימוד.
3. סיום מכינה טכנולוגית (קדם) או מכינה קדם אקדמאית.
מבנה הלימודים:
4 סמסטרים בלימודי יום
6 סמסטרים במסלול משולב (לימודי ערב+ יום ו')
תוכנית הלימודים:
נושאי לימוד כלליים: מתמטיקה, אנגלית, מקצועות ייצור, שרטוט טכני התנהגות ארגונית, מדידות ועוד.
מקצועות ייעודיים: מבוא לשיווק, ניהול המכירות, פרסום, הפצה, שיווק בינלאומי ותעשייתי, התנהגות צרכנים. שיווק רשתי, המחרה.
פרויקט: פרויקט הגמר מיישם את כל מהלך הלימודים הוא מתמקד בתכנון ופיתוח של תוכנית עסקית לקידום, הפצה או החדרה של מוצר או ארגון.
בחינות גמר:
מבחנים חיצוניים: כלכלה תעשיתית , סטטיסטיקה, תמהיל השיווק, התנהגות צרכנים.